Schrijf je in en ontvang vette deals en extra korting (Al 200.000+ sportvissers)


FAQ (Vraag en antwoord)



Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Dat is de meest gestelde vraag die wij ontvangen. Dat is géén probleem, maar een beetje (vissers) geduld kan soms geen kwaad. Nadat de deal is afgelopen ontvangt u een bevestigingsmail. Het product zal worden verzonden naar het door u opgegeven adres. Wanneer u een bestelling plaatst bij Visdeal, zal deze doorgaans binnen 6 tot 14 werkdagen geleverd worden. De 6 tot 14 werkdagen zijn een streef termijn en deze termijn is niet bindend. We zijn hierin afhankelijk van onze leveranciers. Het kan dus voorkomen dat de levering iets langer duurt, maar gelukkig komt het veel vaker voor dat het sneller gaat. We hebben al tienduizenden pakketten verzonden en we doen er echt alles aan om te zorgen dat we de producten zo snel mogelijk verzenden. Mocht het u toch te lang duren, neem dan even telefonisch of per e-mail contact op met ons.



Wat is een coupon en hoe gebruik ik mijn coupon?

In de meeste gevallen bieden wij producten aan, en is de coupon niet van toepassing. Maar soms bieden we ook kortingen aan van bijvoorbeeld beurzen, weekendjes weg, vakanties etc. In dat geval ontvangt u een coupon welke u kan tonen als betalingsbewijs. U ontvangt dan een e-mail met een link om de coupon uit te printen. Op de coupon en in de mail staat duidelijk uitgelegd hoe u de coupon kunt verzilveren bij de betreffende aanbieder.



Hoeveel verzendkosten worden er in rekening gebracht?

De verzendkosten variëren per bestelling. Uiteraard zijn de verzendkosten voor kleine, lichte zendingen lager dan voor grote, zwaardere zendingen. Gemiddeld zijn de verzendkosten 5,95 Euro.



Wat gebeurt er met de bezorging van een pakket als ik niet thuis ben?

Uw pakket zal drie keer worden aangeboden door de PostNL. Mocht u de derde keer ook niet thuis zijn, dan ontvangt u een afhaalbericht. Hiermee kun u zelf uw pakket ophalen bij het PostNL punt dat vermeld staat op het afhaalbericht of op dit afhaalbericht staat duidelijk dat het bij de buren is afgeleverd.

Pakketten langer dan 1.75m verzenden wij via GLS.



Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?

Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging ziet, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, kunt u ons op de hoogte brengen door contact op te nemen met ons via info@visdeal.nl. We verzoeken u om dit binnen 24 uur na ontvangst van het product te doen. Wij helpen u dan graag verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.



Na het openen van mijn pakket heb ik een defect ontdekt. Wat nu?

Als zeker is dat het product niet werkt, vragen wij u om binnen 24 uur na ontvangst van het product contact op te nemen met ons via info@visdeal.nl. Wij helpen u dan verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.



Kan ik mijn bestelling ook zonder opgave van redenen retourneren?

U heeft na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 14 dagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. Op de achterzijde van de meegeleverde flyer/pakbon die bij elk product wordt geleverd, staan de retoursinstructies vermeld. De verzendkosten zijn in dit geval voor uw eigen rekening. Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dient u het product, binnen 14 dagen na ontvangst, conform de voorwaarden uit de Retour Policy (zie onderaan de website) en de retoursinstructies terug te sturen aan Visdeal. Bij ontbinding binnen de genoemde termijn zal Visdeal binnen 7 dagen nadat de bestelling retour is ontvangen, het door u betaalde bedrag terugbetalen, mits is voldaan aan alle voorwaarden.


Hoe kan ik een product retour sturen?

Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor de retourzending naar het retouradres van Visdeal en bent u dus vrij in uw keuze voor een transporteur. Zeker bij het retourneren van waardevolle artikelen, raden we u aan om de zending aangetekend retour te versturen.

Belangrijk: Bij een retourzending gelieve een notitie mee te sturen met uw naam en adresgegevens.



Heb ik garantie op aangekochte producten?

De niet-goed-geld-terug-garantie van Visdeal garandeert u dat geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de specificaties die in het aanbod zijn vermeld. Bent u desondanks van mening dat dit niet het geval is, dan betaalt Visdeal – indien is voldaan aan de voorwaarden uit de Retour Policy – na retourontvangst van het product het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u terug als blijkt dat de producten anders zijn dan de bestelde producten, of Visdeal draagt zorg voor een herstelzending.

Visdeal garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmee in voor de fabrieksgarantie van het geleverde product. De garantietermijn van Visdeal komt overeen met de fabrieksgarantietermijn.

Deze garantie geldt niet in geval het gebrek is te wijten aan:
a) onoplettendheid;
b) opzettelijke beschadiging; of
c) nagelaten verzorging.

De aanspraak op garantie vervalt eveneens, indien anderen dan Visdeal, zonder toestemming van Visdeal, herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd.



Is het veilig om hier mijn creditcard of bankrekening gegevens achter te laten?

Dit is zeer veilig. Uw persoonlijke gegevens en creditcardnummer of bankgegevens worden door middel van SSL encryptie technologie volledig beveiligd. Dit nemen wij zeer serieus, en u hoeft zich daar geen enkele zorgen over te maken.



Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw programma voor internetbankieren bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent dus.



Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  • U bestelt een product of dienst
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende programma voor internetbankieren van uw eigen bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling is geslaagd!


    Wat is Mister Cash / Bancontact?

    Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.


    Uitleg van Mister Cash / Bancontact

    Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.



    Kan ik contact opnemen?

U kunt te allen tijde contact opnemen via de e-mail en de telefoon. Via de mail kunt ons bereiken via helpdesk@visdeal.nl.