Winkelmandje

Totaal (incl. BTW)
0
Verder winkelen

Cookies op de website van Visdeal

Visdeal maakt op de website gebruik van cookies. Dit doen wij om je beter en persoonlijker te kunnen helpen. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag op onze site. Hiermee kunnen wij de site nog gebruiksvriendelijker maken en de beste deals voor je selecteren. Ook tonen we hiermee op basis van jouw interesses persoonlijke advertenties op Social Media en netwerken van Google. Als je verdergaat op deze website gaan we er vanuit dat je dit geen probleem vindt. Meer weten? Bekijk Onze Cookiepagina!

Oke Meer Info

Veel gestelde vragen

Het product wordt verzonden naar het door u opgegeven adres. Wanneer u een bestelling plaatst bij Visdeal, zal deze doorgaans binnen één tot twee werkdagen geleverd. Sommige deals zijn hierop een uitzondering en hebben een levertijd van 6 tot 14 werkdagen. Dit staat altijd duidelijk vermeld. Indien je meerdere deals bestelt, bepaalt de deal met de langste levertijd de levertijd van de gehele bestelling. Het kan eens voorkomen dat de levering iets langer duurt, maar in de meeste gevallen wordt de bestelling sneller geleverd. Wij hebben reeds tienduizenden pakketten verzonden en we doen er alles aan om er voor te zorgen dat we de producten zo snel mogelijk verzenden en bij u afleveren. Mocht het u toch te lang duren, neem dan even telefonisch of per e-mail contact met ons op.


De verzendkosten variëren per bestelling en dit wordt altijd duidelijk aangegeven in uw order. Voor kleine, lichte zendingen die door de brievenbus passen, betaalt u slechts €3,95 verzendkosten. De grotere orders worden verzonden via de pakketdienst en dit kost €5,95 per bestelling. Dit is geldig voor Nederland, België en Duitsland.

Voor al onze zendingen ontvangt u direct een track&trace code per e-mail. Wij versturen 95% van onze pakketten met PostNL. Uw pakket zal op het door u aangegeven adres, drie keer worden aangeboden door PostNL. Mocht u ook de derde keer niet thuis zijn, dan ontvangt u een afhaalbericht. Hiermee kun u zelf uw pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL punt dat vermeld staat op het afhaalbericht. Ook komt het regelmatig voor dat de bezorger ervoor kiest om het pakket bij uw buren af te leveren, wanneer u niet thuis bent. Ook dan ontvangt u uiteraard een briefje in de bus van de bezorger.

Pakketten langer dan 1.75m verzenden wij via GLS. Indien u niet thuis bent op het moment van aflevering wordt het pakket een dag later nog eens aangeboden. In sommige gevallen wordt het pakket, indien mogelijk, bij de buren afgeleverd.


U heeft na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 50 dagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst te ontbinden.

Het retourneren of terugsturen van een bestelling of een deel daarvan, is zeer eenvoudig. In principe is het voldoende om het product (in de originele verpakking) terug te sturen in een stevige doos of envelop. Hierbij kunt u een briefje, of eventueel de pakbon, stoppen met uw naam en ordernummer en even aangeven wat uw voorkeur heeft qua oplossing, bijvoorbeeld een terugboeking van het bedrag naar uw rekening of het vervangen voor een ander artikel. Binnen enkele dagen na het ontvangen van het product, kunt u van ons een reactie per telefoon of e-mail verwachten. Het eventueel teruggeboekte bedrag staat dan binnen 48 uur weer op uw rekening.

Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor de retourzending naar het retouradres van Visdeal en bent u dus vrij in uw keuze voor een transporteur. Zeker bij het retourneren van waardevolle artikelen, raden wij u aan om de zending aangetekend te versturen.

Belangrijk: Bij een retourzending gelieve een notitie mee te sturen met uw naam, ordernummer en adresgegevens.

Ons retouradres is:
Biezenwade 6

3439 NW 
Nieuwegein

Nederland


De niet-goed-geld-terug-garantie van Visdeal garandeert u dat geleverde producten voldoen aan de specificaties die in het aanbod zijn vermeld. Bent u desondanks van mening dat dit niet het geval is, dan betaalt Visdeal – indien is voldaan aan de voorwaarden uit de Retour Policy – na retourontvangst van het product het volledige aankoopbedrag (plus de verzendkosten voor het retourneren) binnen veertien dagen aan u terug, als blijkt dat de producten anders zijn dan de bestelde producten, of Visdeal draagt zorg voor een herstelzending.

Visdeal garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmee in voor de fabrieksgarantie van het geleverde product. De garantietermijn van Visdeal komt overeen met de fabrieksgarantietermijn.

Deze garantie geldt niet in geval het gebrek is te wijten aan:

a) onoplettendheid;

b) opzettelijke beschadiging; of

c) nagelaten verzorging.



De aanspraak op garantie vervalt eveneens, indien anderen dan Visdeal, zonder toestemming van Visdeal, herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd.

Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging ziet, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het bestelde product ook daadwerkelijk beschadigd is, kunt u ons op de hoogte brengen door contact op te nemen via info@visdeal.nl. Graag ontvangen wij foto’s van het beschadigde product en de beschadigde zending. We verzoeken u om dit zo spoedig mogelijk na ontvangst van het product te doen. Wij helpen u graag verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om een klacht of schade altijd bij ons te melden.

Belangrijk: Bij een retourzending gelieve een notitie mee te sturen met uw naam, ordernummer en adresgegevens.

Als zeker is dat het product niet werkt of beschadigd is, vragen wij u om zo spoedig mogelijk na ontvangst van het product contact op te nemen via info@visdeal.nl. Wij helpen u graag verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om een klacht of schade altijd bij ons te melden.
Belangrijk: Bij een retourzending gelieve een notitie mee te sturen met uw naam, ordernummer en adresgegevens.

Binnen Nederland heeft u de volgende betaalopties: iDEAL, Paypal en via een Creditcard. 

In België zijn er de volgende opties: Bancontact, Paypal, Sofort en via een Creditcard.

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van Visdeal.
Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:
* U bestelt een product of dienst
* Kies iDEAL als betaalmethode
* Selecteer de bank waar u uw bankzaken online regelt
* U komt direct in het bekende programma voor internetbankieren van uw eigen bank
* De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
* Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
* U ontvangt een bevestiging van uw bank
* U keert terug naar de Visdeal.nl, bestelling en betaling is geslaagd!

Met Bancontact kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

Let op: Bancontact was tot 2016 bekend als Bancontact/Mister Cash.

Bij een betaling via Bancontact voert u eerst een paar gegevens van uw kaart in op onze website. Dankzij een versleuteling en een veiligheidsprocedure verloopt de betaling online volledig veilig. 

De website vraagt u een aantal gegevens die op uw betaalkaart staan, in te vullen op de website.
• Het kaartnummer is het nummer van 16 tot 19 cijfers. Dit mag u gegroepeerd of zonder spaties ingeven.
• De vervaldatum van de kaart in datum en jaar (telkens 2 cijfers)
• De naam van de kaarthouder (in hoofdletters)
Vervolgens worden deze versleuteld en doorloopt u de veiligheidsprocedure: een elektronische handtekening met uw digipas.

Met PayPal kunt u snel en gemakkelijk online geld overmaken en ontvangen. Het is een eenvoudige betaalmethode om (ook internationaal) geld over te maken.

U kiest voor de betaalmethode ‘PayPal’ in de winkelwagen. Hierna gaat u verder naar ‘Afrekenen’. Nu logt u in in PayPal met uw e-mailadres en wachtwoord. Eenmaal ingelogd hoeft u enkel nog te klikken op ‘Nu betalen’. De betaling is dan automatisch verwerkt en Visdeal gaat met uw order aan de slag.

De producten plaatst u in de winkelmand door middel van de groene ‘Koop nu’ knop. U kunt hierna direct naar afrekenen gaan, maar u kunt natuurlijk ook door winkelen en meerdere artikelen in het winkelmandje plaatsen. Als u klaar bent met winkelen klikt u rechtsboven op de afbeelding van een winkelwagen. Hier ziet u het overzicht van uw bestelling en hier kunt u de bestelling definitief afronden.
U kunt gebruik maken van een account, maar ook zonder account kunt u een bestelling plaatsen. Het voordeel van een account is dat u slechts eenmaal uw gegevens in hoeft te voeren. Het account onthoudt dit voor volgende bestellingen.

U kunt de bestelling zelf niet combineren, maar u kunt hiervoor altijd even contact opnemen met de klantenservice. U kunt beide bestellingen via de websites plaatsen. Als u daarna direct telefonisch contact opneemt met de klantenservice, worden beide bestellingen samengevoegd en ontvangt u de teveel betaalde verzendkosten terug op uw rekening

Om een bestelling te wijzigen dient u contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan van maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 17:00 uur via de telefoon op 0031(0)302544622. U kunt uiteraard ook een e-mail sturen naar info@visdeal.nl. Tevens is het mogelijk om via Whatsapp contact op te nemen via het volgende telefoonnummer: 0031(0)623997484. Let op: het is niet mogelijk om naar dit Whatsapp telefoonnummer te bellen.

Let op: zorg dat u altijd de ordernummers bij de hand heeft!

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u altijd een orderbevestiging via de e-mail. Het is echter mogelijk dat deze email door uw mailserver als spam aangemerkt is, dat uw inbox te vol is of dat er bij ons wellicht een verouderd of verkeerde-mailadres van u bekend is.
Wilt u alsnog uw orderbevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in, dan zorgen wij dat deze alsnog uw kant opkomt.


Een product kunt u op verschillende manieren vinden in de webshop van Visdeal.nl. Wanneer u op zoek bent naar een specifiek product kunt u deze snel vinden door middel van de zoekmachine. Wanneer u niet op zoek bent naar een specifiek product kunt u via de navigatie per categorie alle producten bekijken. Indien u hulp nodig heeft met het vinden van het juiste product, dan kunt u natuurlijk altijd even contact opnemen met de klantenservice.

Ja, de meeste producten hebben wij zelf op voorraad. In enkele gevallen is de levertijd iets langer omdat de leverancier het nog bij Visdeal moet leveren. Dit communiceren we uiteraard duidelijk in de deal.

U kunt een e-mail sturen naar info@visdeal.nl. Tevens is het mogelijk om via Whatsapp contact op te nemen via het volgende telefoonnummer: 0031(0)623997484. Let op: het is niet mogelijk om naar dit Whatsapp telefoonnummer te bellen.
Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen. Dit kan van maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 17:00 uur via 0031(0)302544622.

Nee, Visdeal is alleen een webshop en heeft geen fysieke winkel. Op ons bezoekadres bij ons magazijn aan de Biezenwade 6 te Nieuwegein kunt u wel uw retourpakket afgeven, mits hier een briefje met uw naam en ordernummer bijgevoegd is.

Onderaan de homepage van Visdeal.nl vindt u een invulveld waar u uw e-mailadres achter kunt laten. U bent zo automatisch aangemeld voor onze nieuwsbrief, waarmee we onze aanbiedingen communiceren.

Onderaan elke e-mail die wij sturen vindt u een mogelijkheid om uw af te melden voor de nieuwsbrief. Als u hiervoor kiest, ontvangt u geen Visdeal nieuwsbrieven meer. Het is ook mogelijk om ervoor te kiezen minder nieuwsbrieven te ontvangen, bijvoorbeeld één of twee keer per week.

Op dit moment is het nog niet mogelijk om Visdeal cadeaubonnen te bestellen. Wel zijn er cadeaubonnen beschikbaar voor de Visdealshop.