Winkelmandje
Totaal (incl. BTW)
0
Verder winkelen
Cookies op de website van Visdeal

Visdeal maakt op de website gebruik van cookies. Dit doen wij om je beter en persoonlijker te kunnen helpen. Meer weten? Bekijk Onze Cookiepagina!

Oke Meer Info

Garantie

De niet-goed-geld-terug-garantie van Visdeal garandeert je dat geleverde producten voldoen aan de specificaties die in het aanbod zijn vermeld. Ben je desondanks van mening dat dit niet het geval is, dan betaalt Visdeal – indien is voldaan aan de voorwaarden uit de Retour Policy – na retourontvangst van het product het volledige aankoopbedrag (plus de verzendkosten voor het retourneren) binnen veertien dagen aan je terug, als blijkt dat de producten anders zijn dan de bestelde producten, of Visdeal draagt zorg voor een herstelzending.

Wij hebben een speciale garantiepagina ingericht die je dient te gebruiken indien je een product retour wil sturen i.v.m. de garantie. Geef bij het product als reden “garantie” aan. Probeer daarnaast de beschadiging zo goed en duidelijk mogelijk te omschrijven. Ook willen wij graag weten welke actie je van ons verlangt.

Zodra wij dit verzoek ontvangen, zullen wij deze in behandeling nemen en ontvang je zo snel mogelijk een reactie.

Garantie gevallen dienen altijd via deze pagina aangemeld te worden.


Visdeal garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmee in voor de fabrieksgarantie van het geleverde product. De garantietermijn van Visdeal komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. Deze garantie geldt niet in geval het gebrek is te wijten aan:

a) onoplettendheid;
b) opzettelijke beschadiging;
c) nagelaten verzorging.
De aanspraak op garantie vervalt eveneens, indien anderen dan Visdeal, zonder toestemming van Visdeal, herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd.

In een uitzonderlijk geval kan het gebeuren dat je bij aankomst een product met gebreken ontvangt. We zullen deze vervelende situatie snel en netjes oplossen. Zorg dat je jouw ordernummer en e-mailadres bij de hand hebt. Het ordernummer staat in de orderbevestiging die je per e-mail ontvangen hebt.

Voor het aanmelden van een beschadigd product hebben wij een speciale pagina gemaakt. Wij ontvangen in dit geval ook graag een foto als bewijs, deze kun je gemakkelijk uploaden op diezelfde pagina. In het geval van beschadiging, selecteer dan de reden “product is beschadigd”. Nadat wij je aanvraag hebben ontvangen zullen wij deze beoordelen en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Beschadigingen aan producten dienen altijd op deze manier aangemeld te worden.

U kunt een e-mail sturen naar [email protected]. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen. Dit kan via 0031(0)302544622.